2010. július 19., hétfő

Mától bloggolok


Jó estét kívánok minden eszközgyűjtőnek, különösen azoknak, akik a ruhakészítés eszközeit gyűjtik. 64 évesen már nehézkesen kezdek számítástechnikai újdonsághoz, de lemaradni se szeretnék, ezért belevágok a blog világába. Ha más is boldogul vele, akkor talán nekem is fog menni.

Ezért, ha döcögős a kezdeti technikám, kérem szíves elnézésüket és próbáljanak a tartalomra koncentrálni.

Gyűjtő vagyok és már alig győzöm rakosgatni a gyűszűket, tűket, ollókat, tűpárnákat, tűtartókat és varrógépeket, hogy a legfontosabbaka említsem.

Miután több évtizede nem sikerül hazai gyűjtőklubot alakítani, így arra gondolok, hogy talán a blog segítségével összejöhet néhány hasonlóan gondolkodó ember és gondolatainkat megoszthatjuk egymással. Ugyanakkor gyűjteményi darabjaink képei felett is nyithatunk vitát.

Rögtön egy 1987-es kiállítás megnyitójáról teszek fel egy képet. Hol volt a kiállítás és ki szerepel a képen? Tudja valaki?

Baráti üdvözlettel

Tóth György

6 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Csatlakozatam......
    A kérdésre, hogy hol volt a kiállítás nem tudom.
    A képeken felismertem 3 embert.
    - Tóth György
    - Lődi András
    - Bozsik Imre
    Mi a nyeremény?????
    :-)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. A helyszín a Textilmúzeum előző épülete és az esemény pedig az első nagyobb konfekció-történeti kiállítás melyet rendeztem.
    Halász Mariann az előtérben, Kiss Sándor szemüveges középen. Ajándékot akkor kaptok, ha a két most említett személyről valamit tudtok.
    Üdvözlettel
    Tóth György

    VálaszTörlés
  4. Mélyen meghajlok Gyuribá előtt, és passzolok.

    VálaszTörlés
  5. Nálam a helyes megfejtés....

    Dr. Halász Mariann adjunktus, BME Polimertechnika Tanszék
    Kiss Sándor vezérigazgató – Szegedi Fonalfeldolgozó Kft.

    Eltaláltam???

    VálaszTörlés
  6. A Halász Mariann talált, de a Kiss Sándor a Váci Kötöttárúgyár főmérnöke volt, de persze az is lehet, hogy ezt megelőzően Szegeden dolgozott. Feltétlenül megérdemelsz egy cukorkát. Majd kitaláljuk, hogy milyen legyen.
    Más téma!
    Megvettem a BeKa 16 gépet, melyet kb.fél éve ajánlott valaki és az akkori ajánlatomat ha nem is kevesellte, de nem is válaszolt rá. Most jelentkezett és mint varrógépes tartottam a szavamat, megvettem. Emlékeztetőül próbálok egy képet ide varázsolni.Láttatok-e már régebbi interlock gépet és hól? A Textilmúzeum birtokában van egy hasonló Schubert, azon kívül mást eddig nem találtam. A BeKa egyébként Bernhard Köhler Chemnitz-i márkája.
    Baráti üdvözlettel
    Tóth György

    VálaszTörlés